Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
post
Filter by Categories
ZTE
Wiko
Microsoft
LG
Lenovo
HTC
Google
General Mobile
CAT
BlackBerry
Asus
Alcatel
Acer
Sony
Nokia
Xiaomi
Motorola
OnePlus
Oppo
Huawei
Samsung
iPhone
Smart Watch
Samsung Watch
Apple Watch
Tablet
Huawei Tab
Samsung Tab
iPad
Telefoon
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
post
Filter by Categories
ZTE
Wiko
Microsoft
LG
Lenovo
HTC
Google
General Mobile
CAT
BlackBerry
Asus
Alcatel
Acer
Sony
Nokia
Xiaomi
Motorola
OnePlus
Oppo
Huawei
Samsung
iPhone
Smart Watch
Samsung Watch
Apple Watch
Tablet
Huawei Tab
Samsung Tab
iPad
Telefoon

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Ons team is beschikbaar van maandag tot en met zaterdag. We proberen alle vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.
Ga snel naar

Winkel

Wij zijn gevestigd in de Vreeburgpassage 6 in Rosmalen.

Maandag: 12:00 – 18:00
Dinsdag: 09:30 – 18:00
Woensdag: 09:30 – 18:00
Donderdag: 09:30 – 18:00
Vrijdag: 09:30 – 19:00
Zaterdag: 09:30 – 17:00
Zondag: Gesloten

Op 50 meter loopafstand van de winkel is een parkeerplaats waar u maximaal 2 uur gratis kunt parkeren.

Reparatie

Indien u uw apparaat binnen de afgesproken tijd klaar wilt hebben adviseren wij u om een afspraak te maken. U mag natuurlijk ook altijd gewoon langskomen in onze winkel.

Ga naar de overzichtspagina van reparaties, en vindt uw model. Vanaf daar kunt u vervolgens doorklikken naar het maken van een afspraak.

In de meeste gevallen zijn onze reparaties klaar-terwijl-u-wacht. Mocht het voorkomen dat een reparatie langer duurt overleggen wij dit eerst met u.

Neem contact met ons op en vraag naar de mogelijkheden. Geen een reparatie is voor ons te gek!

Waar mogelijk is gebruiken wij originele onderdelen. Mocht er een origineel onderdeel niet leverbaar zijn overleggen wij dit eerst met u. Voor iPhone-scherm reparaties kunt u zelf uit twee verschillende kwaliteiten kiezen.

Ja,wij hebben een aantal leentoestellen beschikbaar

In uitzonderlijke gevallen kan het noodzakelijk zijn een extra onderdeel te vervangen om een goede werking van het toestel te garanderen. Als daar extra kosten bij komen kijken, overleggen wij dit eerst met u.

Wij rekenen geen onderzoekskosten. Als u na de inname van uw apparaat er toch voor kiest niet door te gaan met de reparatie, brengen wij 19,99 aan onderzoekskosten in rekening, ter compensatie voor de tijd die onze reparateur bezig is geweest.

Ja, u wij bieden een gratis haal- en breng service aan. Wij halen uw apparaat op en in de meeste gevallen heeft u uw apparaat binnen 24 uur gerepareerd terug.

Ga naar de overzichtspagina van reparaties, en vindt uw model. Vanaf daar kunt u vervolgens doorklikken naar het maken van een afspraak. Kies hierbij voor haal- en breng service.

Bestellingen

Bij Phone Store Rosmalen betaalt u geen verzendkosten voor bestelling in Nederland.

U kunt u bestelling wijzigen alleen als u nog geen verzendbevestiging hebt gekregen. Neem contact op om het product, naam of het adres aan te passen.

U kunt u bestelling annuleren als u nog geen verzendbevestiging hebt gekregen. Neem contact op om uw bestelling te annuleren.

Zodra u uw bestelling hebt geplaats, kunt u zelf het bezorgadres niet meer aanpassen. Neem contact op om het adres aan te passen. Wijzigen kan alleen als uw bestelling nog niet verzonden is.

Dit doe je door contact met ons op te nemen. U bent het snelst geholpen via WhatsApp: 06 – 44 47 44 49. Annuleren kan alleen als uw bestelling nog niet verzonden is.

Wat vervelend om te vernemen dat u de verkeerde of beschadigde producten hebt ontvangen. U kunt het product kosteloos omruilen door contact met ons op te nemen.

Garantie & Verzekering

Op alle reparaties krijgt u standaard 12 maanden garantie.

*Val-, stoot-, water- en vochtschade valt niet onder garantie.

Op alle nieuwe toestellen krijgt u standaard 24 maanden garantie. Heeft u een refurbished toestel gekocht, dan krijgt u daar 12 maanden garantie op.

*Val-, stoot-, water- en vochtschade valt niet onder garantie.

Dit staan online aangegeven per product, in de winkel vraag hiernaar aan een van onze medewerkers.

Ja, u kunt uw telefoon, tablet of smartwatch bij ons verzekeren direct na aankoop van nieuw, refurbished of reparatie.

  • In het geval van een schade, defect of diefstal kunt u 24/7 uw claim indienen via het Harmony klantenportaal. Komt u er niet uit? De klantenservice helpt u graag verder via telefoonnummer: 010-2068673.
  • Na goedkeuring maakt u een afspraak bij ons in de winkel en repareren uw apparaat binnen 30 minuten. Vergeet uw Harmony-schadenummer niet.
  • Zodra het gerepareerde of omgeruilde apparaat klaar is, nemen wij contact met u op.

Er zijn een hoop verzekeraars en allemaal houden ze verschillende voorwaarden aan. Het is belangrijk dat u bij uw eigen verzekeraar nagaat of de specifieke schade vergoed wordt. Wij kunnen u voorzien van een gratis offerte. De reparatiekosten kunt u achteraf zelf claimen bij uw verzekeraar met de factuur.

Ruilen & retourneren

Dit doet u gemakkelijk door contact met ons op te nemen.

Wilt u het product ruilen voor bijvoorbeeld een andere kleur of voor een ander toestel, dan zijn de verzendkosten voor onze rekening. In dat gevalt krijgt u zo snel mogelijk het vervangende product thuisgestuurd. De kosten van het retourneren zijn voor uw eigen rekening als u uw geld terugwenst. Indien het product beschadigd of verkeerd geleverd is, betalen wij de retourkosten.

U kunt uw retour sturen naar:

Phone Store Rosmalen
Vreeburg 6
5241 EJ Rosmalen

Na aankomst van uw retour, streven wij ernaar om uw retourzending binnen 48 uur te verwerken. Nadat wij uw retour verwerkt hebben, ontvangt u het aankoopbedrag binnen 3 werkdagen op uw rekening.

U begrijpt vast wel dat u de volgende producten niet terug kunt sturen:

  • (Draadloze)oortjes of headsets waarvan de verpakking is geopend;
  • Screenprotectors waarvan het beschermvelletje vanaf is geweest;
  • Merkproducten waarvan de verpakkingen niet aanwezig of (ernstig) beschadigd is;
  • Producten met schade.

Betalen

Onze rekening gegevens zijn als volgt:

Naam: Phone Store Rosmalen
IBAN: NL62 INGB 0008 4078 34

Online kunt u betalen met IDEAL, PayPal en Klarna (achteraf betalen). In de winkel betaalt u gemakkelijk met uw pinpas, creditcard (Mastercard, Visa en American Express), cadeaubon of contant.

Ja, met onze cadeaubonnen kunt u zowel online als in de winkel betalen.

Login of maak een nieuw account aan

Acer
Alcatel
Asus
Blackberry
BQ
CAT
General Mobile
Google
HTC
Lenovo
Microsoft
Vodafone
Wiko
ZTE